ورود/ثبت نام

در مورد روایت ،« لا تنقض اليقين بالشك بل انقضه بيقين أخر » مراد از یقین در صدر و ذیل روایت کدام است؟(قضاوت۱۳۹۲)

۱) در مورد يقين سابق، اعم از یقین وجدانی و سایر حجج شرعي و يقين لاحق یعنی قطع وجدانی
۲) در هر دو مورد، اعم از یقین وجدانی و طرق و امارات
۳) در هر دو مورد، خصوص قطع وجدانی
۴) در مورد یقین سابق، خصوص قطع وجدانی و در مورد يقين لاحق، اعم از قطع وجدانی و طرق و امارات

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x

پاسخ تشریحی:

گزینه1 صحیح است.